http://s8.picofile.com/file/8273831534/1.png

موبایل موسوی | دانلود رایگان فایل فلش

ما برای شما بهترین را میخواهیم

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

چندین نکته درمورد سریال سامسونگ و ترمیم ان

مشکلاتی که برای سریال در گوشی های سامسونگ پیش میادو نحوه رفع مشکل:


0049


خیلی وقتا پیش میاد سریال 0049 میشه که این مشکل مربوط به efs هستش و با ترمیم سریال با باکس حل میشه
در برخی موارد ترمیم سریال انجام میشه اما باز سریال 0049 میشه که باید reset efs یا efs روی گوشی فلش بشه , و بعد از اون ترمیم بشه
حالت دیگه هم هست که ترمیم میکنید بعد efs و سریال تغییر نمیکنه که باید فایل modem هم رو گوشی رایت بشه
در بعضب گوشی های جدید درصورت حل نشدن سریال 0049 باید cert روی گوشی رایت بشه

00000000/0


این مشکل از لحاظ نرم افزار به دوحالته
1.فایل مودم مشکل داشته باشه باشه که با فایل مودم حل میشه
2. با فلش فایل qcn , cert حل میشه

در حالت سخت افزاری ابتدا از خراب بودن ای سی بیسباند و سپس هارد میشه



null


این مشکل هم از لحاظ سخت افزار بسیار شایع هست هم از لحاظ نرم افزار
از لحاظ سخت افزار ابتدا باید ای سی بیسباند تعویض بشه و سپس هارد که توی i9500 بسیار شایع هستش

از لحاظ نرم افزاری 
اگه بعد از ترمیم سریال , null یشه با رایت فایل مودم حل میشه و در صورت رایت فایل مودم سریال شما باز 0049 شد باید فول فلش با اخرین ورژن بزنید
اگر گوشی شما کلا null باشه ابته باید فول فلش بزنید
اگر مشکل حل نشد از چند فایل مودم دیگه استفاده کنید
و در نهایت از فایل cert وefs استفاده کنید
و یا sp imei کنید
در صورت حل نشدن مشکل شما سخت افزار است



مشکل تماس های اضطراری یا امرجنسی کال


ابتدا با 112 بگیرید اگر تماس برقرار شد با روش های زیر حل میشه اگه نشد باید قبلش سریال رو ترمیم و روش های زیر رو تست کنید اگر باز هم جواب نگرفتید مشکل سخت افزاریست

1.ابتدا باید repair network کنید
2.اگه جواب نداد با spt باید repair 3g بشه
3.باز اگر جواب sp imei با spt یا bst ,.. باید انجام بدید
4.در نهایت با فایل qcn حل میشه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hadi moosavi

Clash of Clans v8.67.3 – آپـدیـت جدید بازی محبوب “کـلـش آف کـلـنـز” مخصوص آندروید!

Clash of Clans v8.67.3 – آپـدیـت جدید بازی محبوب “کـلـش آف کـلـنـز” مخصوص آندروید!


تغییرات نسخه ی v8.67.3

* بازنگری و بهبود سیستم شیلد: با تخریب تون هال دیگر شیلد به شما داده نخواهد شد ؛ اتک در زمان شیلد دیگر شیلد را از بین نخواهد برد.

* حمله در هنگام شیلد : با اتک زدن شیلد شما از بین نخواهد کرد ؛ اتک در هنگام شیلد سه ساعت از شیلد شما کم خواهد کرد

* محافظت دهکده و برک های شخصی: با فعال بودن محافط دهکده حتی اگر از بازی خارج شوید کسی نمیتواند به شما اتک بزند مانند وقتی که آنلاین هستید (محافظ دهکده به طور خودکار هنگامی که زمان شیلد به پایان می رسد بر اساس لیگی که بازیکن در ان قرار دارد به مدت 15 دقیقه تا 3 ساعت فعال میشود)

* لوت، جوایز اهدایی لیگ ها و پیشنهاد تروفی: زمانی لوت تون هال دزدیده میشود که به طور کامل تخریب شود. تون هال تقریبا به اندازه یک مخزن اکسیر و یک مخزن طلا و یک چهارم مخزن دارک ظرفیت دارد. از این پس تون هال نیز همانند یک مخزن لوت خواهد داشت و طلا، اکسیر و دارک با افزایش لول تون هال افزایش پیدا می کند. از این پس تون هال و کلن کسل همانند یک مخزن هستند.

* تغییرات جزئی: هزینه بازسازی تله ها 75% کاهش یافته، هزینه ریلود ایکس بو 70% کاهش پیدا کرده، مدت زمانی که پس از افلاین شدن مورد حمله قرار میگیرید برای کمک به کسانی که به طور اتفاقی آفلاین میشوند از 1 دقیقه به 5 دقیقه افزایش یافته؛ برای گرفتن شیلد حمله کننده باید یک سوم نیروهای خود را استفاده کند؛ برای لیگ چمپیون در تمامی سطوح محافط دهکده رایگان برای مدت 30 دقیقه افزایش پیدا کرده است.

* افزایش فضای دهکده و زمان حمله: فضای دهکده شما افزایش پیدا کرده و مدت زمان حمله 30 ثانیه افزایش پیدا کرده ؛ زمان آماده سازی قبل از شروع کلن وارد به 23 ساعت کاهش یافت.

* تغییر در سیستم دونیت بازی: قابلیت دونیت اسپل به بازی اضافه شده است شما می توانید هنگام رک کردن یک اسپل دارک هم درخواست کنید. این ویژگی از کلن کستل لول 4 (تون هال 8) در دسترس خواهد بود.

* آزمایشگاه سطح 9 ؛ ویزارد تاور سطح 9 ؛ مخزن طلا و اکسیر سطح 12

* دفاعی های اضافی بری تون هال 11 ؛ قریز برای تون هال 9 ؛ یک آرچر تاور، کنون، ویزارد تاور و ایکس بو اضافه شده است

* ویتچ لول 3 و مینیون لول 7

* قهرمان جدید : گرند واردن !

* ساختمان دفاعی جدید

* Eagle Artillery : همه زمین به جز فضای کوچکی در اطراف خود را پوشش میدهد (مانند مورتار)




منبع:fars roid.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hadi moosavi

حل مشکل imei null i9060i

حل مشکل سریال i9060i

Samsung Galaxy Grand Neo

دوستانی که بعد از فلش کردن این مشکل با مشکل سریال پیدا کردن میتونن از این فایل 

استفاده کنند این فایل تست شده است



۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hadi moosavi

فواید و مضرات روت کردن چیست؟

فواید روت کردن: 

۱- پاک کردن برنامه های ناخواسته و بازکردن فضای حافظه داخلی:


بعضی برنامه ها به صورت پیشفرض روی گوشی وجود داشتن، مثل: ماشین حساب، تقویم و… که برای پاک کردن اونها باید دسترسی به روت داشته باشیم. بعد از روت کردن میتونید به راحتی این دسته از برنامه ها رو حذف کنید و فضای حافظه داخلی خودتون رو آزاد کنید. اما توجه داشته باشید اگر بعضی از برنامه های سیستمی حذف بشن ممکنه به گوشی اسیب برسه.


۲- نصب رام های سفارشی (کاستوم رام):


اگر از رام رسمی گوشیتون خسته شدید و یا از امکانات و ظاهر اون راضی نیستید، حالا میتونید بعد از روت کردن، از رام های سفارشی استفاده کنید. با نصب کاستوم رام ها، شما وارد یک دنیای دیگه از اندروید میشید، با قابلیت های زیاد و ظاهری زیبا. همچنین با نصب کاستوم رام ها، گوشی شما سریعتر از قبل میشه.

۳- اجرای برنامه هایی که به دسترسی روت نیاز دارن:
برخی از برنامه ها هستن که برای اجرای اونا به دسترسی روت نیاز داریم. این برنامه ها اغلب بسیار کاربردی هستن و ویژگی های مهمی رو به گوشی اضافه میکنن. برخی از این برنامه ها به شرح زیر هستن:



  • Nandroid Manager
  • Titanium Backup
  • Screencast Video Recorder
  • ROM Manager
  • adbWireless



4- نصب برنامه ها روی کارت حافظه:


یکی از دلایل مهم روت کردن گوشی های اندروید، نصب برنامه و بازی ها روی مموری کارت هست، مخصوصا در گوشی های قدیمی اندروید که حافظه داخلی کمی دارن. با روت کردن میتونید برنامه ها و بازی ها رو به مموری کارت انتقال بدید و حافظه داخلی رو آزاد کنید.

۵- Overclock و Underclock کردن گوشی:
هر گوشی با مشخصه ای به نام processor clock frequency (سرعت پردازش) عرضه می شود. تولید کنندگان معمولا برای کاهش مصرف باطری سرعت پردازش رو در حد معمولی قرار میدهند اما شما با روت کردن میتونید سرعت پردازش رو افزایش دهید و در نتیجه سرعت عملکرد گوشی افزایش می یابد.
افزایش سرعت پردازش که در اصطلاح به آن اورکلاک می گویند در مواردی به کار میبرد که میخواهیم یک بازی گرافیکی بر روی گوشی نصب کنیم یا یک برنامه سنگین رو اجرا کنیم، یا اورکلاک کردن بازی های گرافیکی لگ کمتری خواهند داشت و سرعت اجرای برنامه و بازی ها افزایش می باید اما باعث تخلیه سریع باطری می شود. اما اگر می خواهید مصرف باطری رو کم کنید می تونید سرعت پردازش رو کاهش دهید که در اصطلاح به آن Underclock می گویند.



مضرات روت کردن:

۱- باطل شدن گارانتی گوشی:


با روت کردن، گارانتی گوشی شما نیز باطل میشه. اگر بعد از روت کردن، گوشی شما دچار اسیب های سخت افزاری یا نرم افزاری بشه، به علت روت کردن گوشی گارانتی شما نیز باطل شده و هزینه تعمیر کردن گوشی به صورت رایگان انجام نمیشه.

۲- دغدغه های امنیتی:


مهمترین دلیلی که در اندروید، دسترسی به اطلاعات مهم گوشی رو به صورت عادی نمیدن، خطر های امنیتیه. سیستم عامل اندروید به علت متن باز بودن، بسیار در معرض الوده شدن به ویروس های مخربه. با روت کردن گوشی، اطلاعات مهم گوشی رو آزاد کردید و هر لحظه خطر ویروسی شدن اونها وجود داره، پس اگر گوشی خودتونو روت کردید باید بیشتر مراقب برنامه هایی که روی گوشی نصب می کنید باشید.


۳- اسیب رساندن به گوشی:


بریک شدن گوشی یا Bricking به معنی نابود شدن گوشیه! اگر در هنگام عملیات روت کردن مشکلی به وجود بیاد یا اتصال گوشی قطع بشه، ممکنه گوشی شما بریک بشه و آسیب های بسیار جدی ای به گوشی برسونه که هرگز درست نشه. اما نگران نباشید در حال حاضر آموزش های گوناگونی وجود داره که خطر بریک شدن رو بسیار کاهش داده.



بریک (brick)چیست؟


بریک در لغت به معنی آجر میباشد. در واقع در گوشی اندرویدی که شما در دست دارید، چند نوع IC تعبیه شده که برای نگهداری اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری به کار برده میشود. 

بریک (brick) چه زمانی رخ میدهد؟ (نحوه ی بریک شدن):

شاید این سوال برای شما به وجود آمده باشد که بریک شدن چه زمانی رخ میدهد؟ ۹۰ درصد بریک ها در هنگام انجام آموزش های تخصصی اندروید مانند: روت کردن، آنلاک بوت لودر، نصب ریکاوری، نصب کاستوم رام و غیره رخ میدهد، به همین دلیل است که در تمامی آموزش ها ذکر میشود که تک تک مراحل را با دقت و حوصله طی کنید.

انواع بریک (brick):
دو نوع بریک وجود دارد:
۱-Soft Brick (بریک نرم افزاری یا سافت بریک)
۲-Hard Brick (بریک سخت افزاری یا هارد بریک)



Soft Brick (بریک نرم افزاری یا سافت بریک): در این حالت گوشی روشن میشود ولی Boot-loop که اولین عنصر برای بالا آمدن رام میباشد به مشکل برخورده است، ولی جای نگرانی نیست، گاهی اوقات با فلش زدن رام، استفاده از نرم افزاری های مختلف گوشی شما به راحتی Unbrick (آنبریک) میشود.

Hard Brick (بریک سخت افزاری یا هارد بریک): در این حالت گوشی روشن نمیشود و هیچ کار خاصی انجام نمیدهد، در بعضی حالات هم گوشی روشن میشود اما هنگام فلش رام ارور دریافت میکنید و یا اصلا گوشی توسط کامپیوتر شناخته نمیشود! در این حالت کاری از دست شما ساخته نیست و به اصطلاح میتوان گفت گوشی به آجر تبدیل شده است! تنها روشی که میتوان برای Unbrick (آنبریک) کردن استفاده نمود روش JTAG (پرگرم مستقیم هارد)میباشد که میتوانید با مراجعه به نمایندگی های مختلف این کار را انجام دهید.


کانال ما در تلگرام:

telegram.me/mobilemoosavi

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hadi moosavi

اصطلاحات اولیه موبایل و نرم افزار(قسمت اول)

Android چیست؟

اَندروید یا آندروید، نام سیستم عاملیه که شرکت گوگل برای تلفن همراه، فبلت، تبلت، تلویزیون و… عرضه میکنه و توسط چندین شرکت بر روی این دستگاه ها قرار میگیره. اندروید یک سیستم عامل متن باز هست و بر پایه هسته لینوکس ساخته شده. در لغت اندروید به معنی انسان نما یا روبات شبیه به انسان

رام چیست؟

سیستم کلی گوشی شما Rom است.ویندوز 7 برای کامپیوتر شما یک رام است.( فقط یک تشبیه ساده) Rom قلب تپنده ی نرم افزاری دستگاه هست که شامل نرم افزارها و سیستم عامل مورد استفاده ی دستگاه بوده که با گذر زمان، روی آن تغییراتی در جهت بهبود و رفع نواقص انجام شده و برای استفاده کاربران منتشر می گردد.که به ان آپدیت رام یا بروز رسانی میگویند .

ریکاوری چیست؟
ریکاوری یک حالت بسیار مهم برای گوشی های اندروید هست. ریکاوری به طور معمولی توی تمام گوشی های اندروید وجو داره و برای رفتن به ریکاوری باید چند کلید ترکیبی رو فشار بدید. در حالت ریکاوری شما میتونید کارهایی مانند: Factory reset (بازگردانی به حالت کارخانه)، نصب یک فایل زیپ و… رو انجام بدید. شما با نصب custom recovery میتونید کارهای پیشرفته تری در ریکاوری انجام بدید. 

Kernel چیست؟

کرنل در اندروید به معنی هسته اندروید هست. هسته اندروید لینوکسه که وظیفه اصلیش ارتباط بین سخت افزار و نرم افزاره.

apk چیست؟
مخفف کلمه های Android Application Package هست و کلیه فایل های نصبی (بازی ها و برنامه های) اندروید با این فرمت هستن.

آپگرید چیست؟
به آپدیت گوشی آپگرید میگویند

دانگرید چیست؟
گاهی اوقات پیش می آید کاربر از آپدیت گوشی خود راضی نیست و به نسخه قدیمی خود برمیگرداند که به آن دانگرید میگویند.

فرق آپدیت و فلش چیست؟
هرگونه اپگرید و دانگرید گوشی یا تبلت به صورت آفلاین را فلش میگویند.

رام رسمی یا اورجینال چیست؟
رامی که توست شرکت سازنده ارائه میشود میگویند

کاستوم رام چیست؟
(اصطلاحا رام دستکاری شده توسط کوکرهاست بر پایه رام اصلی)
از آن*جایی که سیستم*عامل اندروید به صورت Open Source یا متن*باز عرضه شده است هر توسعه*دهنده و برنامه*نویسی قادر است آن را به دلخواه خود تغییر دهد. تولیدکنندگان کاستوم رام یا اصطلاحاً کوکرها با دریافت سورس*های اندروید و یا حتی کاستوم رام*های دیگر و انجام تغییراتی مانند حذف اپلیکیشن*های اضافه، تغییرات در آیکن*ها و تم، انجام بهینه*سازی*ها، افزودن Modهای اختصاصی مانند موتور براویای سونی یا Beats Audio اچ*تی*سی و یا حتی برخی از برنامه های گوگل و همچنین افزودن امکانات مفیدی مانند Halo و Pie Controls یک رام جدید و سفارشی یا کاستوم ایجاد می*کنند و آن را برای عموم عرضه می*کنند.
کاستوم رام ها توسط افراد مبتکر و نابغه ای که در اصطلاح به آن ها Cooker (آشپز) میگن ساخته میشه. کوکر ها با سورس کدهایی که گوگل برای هر نسخه از اندروید در اختیارشون میذاره، با تغییراتی در اون کدها، یک رام جدید که به اون کاستوم رام میگن، می سازن. اغلب کاستوم رام ها دارای ویژگی هایی هستن که اونها رو از رام های رسمی متمایز میکنه.
کاستوم رام*ها نسبت به رام*های استاک پیش*فرض اندروید دارای مزایایی مانند: امکان برگشت به اندروید خالص، سرعت بالاتر، آپدیت*های سریع*تر، ارتقا به نسخه*های بالاتر اندروید، امکانات بیشتر و تغییر کلی رابط کاربری دستگاه هستند

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hadi moosavi

مشکل نخواندن سیم بعد از دانگرید y625-u32

مشکل نخواندن سیم بعد از دانگرید y625-u32


 دوستانی که این مشکل رو داشتن یعنی سیم کارتو شناسای نمی کنه ولی سریال سالمه.بعد دانگرید برای فارسی شدن این مشکل براشون پیش اومد فقط از این فایل استفاده کنید
 بیلد نامبر 105
فقط گوشی رو در حالت روشن و در تنظیمات برای اپدیت لوکال بفرستید 


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hadi moosavi

فریمور گوشی Galaxy V / SM-G313HZ _*فارسی*

فریمور گوشی Galaxy V / SM-G313HZ _*فارسی*




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hadi moosavi

مشکل سیاه شدن صفحه نمایش S7582 بعد از فلش

مشکل سیاه شدن صفحه نمایش S7582 بعد از فلش



دوستانی که مشکل صفحه سیاه و خط خطی بعد از 

فلش زدن گوشی S7582 براشون پیش اومده

این فایل رو دانلود و روی گوشی فلش کنند

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
hadi moosavi

بروز شدن مطالب سایت به صورت مداوم

سلامی دوباره خدمت دوستان

بابت به روز نشدن مطالب سایت و کم کاری از همراهان معذرت میخوام با مطالب جدید و منحصر به فرد در خدمت دوستان هستم

دوستان عزیز برای مطالب جدید باید حتما عضو سایت بشید

بعضی از اموزش ها هم به صورت پولی قرار داده میشه 

دوست نداشتم که اموزش های که قرار میدم پولی باشه 

ولی به خاطر بعضی دوستان مجبور شدم 


دوست دار همه شما عزیزان سید هادی موسوی 



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hadi moosavi